11 sierpnia 2016

Szansa Emmy / Emma's Chance (2016)

Emma za włamanie na prywatną posesję zostaje skazana na pracę na ranczu. Powoli zaprzyjaźnia się z jednym z koni i angażuje emocjonalnie. Niestety ranczo staje przed ryzykiem likwidacji.


Ocena: 6/10
Oryginalny tytuł: Emma's Chance
Reżyseria: Anna Elizabeth James
Scenariusz: Anna Elizabeth James, Tyler W. Konney
Kraj: USA
Rok produkcji: 2016
Gatunek: familijny

Film z polskim lektorem można obejrzeć na cda.pl i vshare.io.

Gdyby ktoś posiadał link do filmu w lepszej jakości lub z dubbingiem, prosimy podać go w komentarzu. Listę pozostałych filmów znajdziecie tutaj.

9 komentarzy:

  1. Kocham ten film. Popłakałam się na nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szansa Emmy przed chwilą znalazłam ten film na youtube z polskim lektorem,miłego oglądania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już dawno oglądałam na cda :) ale i tak wielkie dzięki za pomoc :D

      Usuń
    2. A ja już dawno oglądałam na cda :) ale i tak wielkie dzięki za pomoc :D

      Usuń
  3. https://www.cda.pl/video/8769231a
    tutaj się odtwarza <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo nudny. Zawiodłam się :(

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.cda.pl/video/8769231a

    OdpowiedzUsuń