11 lutego 2020

Czołem Koniarze!

Znalezione obrazy dla zapytania: horse gif

Pewnie zorientowaliście się, że już nie aktualizuję filmów na bieżąco. Niestety pochłania to dużo czasu, którego ze względu na studia, moje zwierzątka i w wolnym czasie również pracę - nie mam. Wątpię, abym wróciła do bieżącego prowadzenia strony, jednak nie zamierzam jej usuwać. Skoro się napracowałam, to niech Wam to służy.

W świat wydawane będą kolejne końskie filmy i fajnie by było, gdyby znajdowały się na tej stronie, dlatego proszę Was o wrzucanie nowych tytułów pod tym postem lub pod "Lista filmów". Natomiast dla ułatwienia pracy czytelnikom, wrzucajcie proszę działające linki do filmów bezpośrednio pod postem dotyczącym konkretnego filmu.

Wiem też, że część osób ma problem ze znalezieniem poszukiwanego filmu, więc podam hasła, z których często korzystam przy szukaniu linku do jakiegoś filmu. W wyszukiwarce obok tytułu należy wpisać np.:
  • online
  • zalukaj
  • cda
  • alltube
  • vider
  • zaq2
  • ekino.

Trzymajcie się cieplutko i dbajcie o tą stronę! 😀

9 komentarzy:

  1. Szkoda że komentarzy w ogóle nie ma pod tym artykułem.To mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem niesamowicie zadowolony bo kilka miesięcy temu kupiłem https://loveair.pl/oczyszczacz/sharp-kc-g40euw .Każdemu to polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie konika naprawdę chciałbym mieć. Byłbym z takiego konia bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jednego konia i jestem z niego bardzo zadowolony. Każdy chciałby posiadać ładnego konia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten blog jest bardzo dobrze prowadzony. Na ten blog będę wracał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno na tym blogu przeczytam kilka artykułów. Warto na tym blogu być.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakby komentarzy było więcej to na pewno było by bardzo dobrze. Tak ja uważam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dostałem bardzo duże odszkodowanie bo skorzystałem z 514 455 736 .Z tej oferty naprawdę warto teraz skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, melduję się na blogu :) Dzięki za pomoc w znalezieniu Dogonić Marzenia <3

    OdpowiedzUsuń