11 lutego 2020

Wicher 5 / Ostwind 5 - Der große Orkan Teaser / Windstorm 5 (2020)

Cyrk koni szuka schronienia w Gut Kaltenbach przed unoszącym się huraganem. Ari poznaje starego konia cyrkowego. Dyrektor cyrku chce porwać Ostwinda.
Poprzednia część nosi nazwę "Wicher 4", a kolejnej nie będzie.



Ocena: /10
Oryginalny tytuł: Ostwind 5 - Der große Orkan Teaser
Reżyseria: Lea Schmidbauer
Scenariusz: Lea Schmidbauer
Kraj: Niemcy
Rok produkcji: 2020
Gatunek: familijny, przygodowy

Filmu nie można obejrzeć w Internecie. 29 czerwca 2021 wchodzi do niemieckich kin.

Gdyby ktoś posiadał link do filmu w lepszej jakości lub z lektorem/dubbingiem, prosimy podać go w komentarzu. Listę pozostałych filmów znajdziecie tutaj.

116 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie będzie kolejnej części. ����

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szkoda Ponieważ film.jest super i hciala bym mieć wsztkie części 3 i 5 brak

      Usuń
  2. Jak to nie będzie 5 części?
    Zwiastun już przecież jest.
    Tylko czekać na premierę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie 6 części. 5 to pożegnanie z serią... :'(

      Usuń
  3. Jak to nie będzie 6 części???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK ŻART NA POCIESZENIE ANONIMOWY MA RACJE JEST NAPISANE FINAL CZYLI FIKAŁ WIĘC KONIEC

      Usuń
  4. Jak będzie dostępna 5 część to dajcie znać

    OdpowiedzUsuń
  5. I nic nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie będzie 6 części? Dlaczego? Czemu? I wie ktoś gdzie można obejrzeć Wicher 5 za darmo i po polsku? Może być z napisami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam kurde szukam wszedzie...

      Usuń
    2. No chociaż jedna osoba odpisała ...

      Usuń
    3. Czy to wogule bedzie w kinach?

      Usuń
    4. Gdzie można obejrzeć 5 części

      Usuń
    5. Ma ktoś link do 5 części wichra ? Byłabym wdzięczna nawet w niemieckiej wersji

      Usuń
  7. Film jest już dostępny po angielsku lecz nie mogę dodać linku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahaś to po co piszesz jak nie możesz dać linku....

      Usuń
    2. nie możesz podać linka?

      Usuń
    3. https://fdb.pl/film/947644-wicher-5 nie wiem czy to legit ale pobrać można chyba nie sprawdzane jak coś

      Usuń
  8. Wiadomo gdzie mozna obejrzec film.

    OdpowiedzUsuń
  9. Film dopiero wychodzi do kin, na Internecie niema co szukać

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieee jak to musi być 6 część bo ja kocham tom część I loviu i czekam na tom piątom część

    OdpowiedzUsuń
  11. I jeszcze nic nie ma ����

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekać i czekać na ten film już doczekać się nie można;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy ktoś wie gdzie mozna obejrzec film?

    OdpowiedzUsuń
  14. myślę że trzeba jeszcze trochę poczekać ze względu na pandemię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze wirus wygrywa że wszystkim :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie konne seriale i filmy co są porządne typu ,,Wicher" albo ,,Życie w cuglach" zawsze się kończą :(((( Ja czekam na film z lektorem (i ciekawe jak by to było oglądać w niemieckim kinie xddd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I się zaczęło tak, że zobaczyłam w yt film z koniem to weszłam (to był wicher) i oglądałam i przed spaniem jak se zajrzałam 2 część i jeeeeeeej!!!! obejrzałam w nocy xdddddd, i sie uparłam wczoraj bo jak zwiastun do 5 części jest to 3,4,5 musi być to na yt nie ma i na jakichś stronach oglądałam wsumie to na jednej ale okej xdddddd i to mój ulubiony film :))))

      Usuń
    2. 5 oglądałaś to daj znać na jakiej stronie :)

      Usuń
    3. pamientaj ze juz sie kończy seria w tym roku na 90 %

      Usuń
    4. NIE PRZECIEZ NA OK 101 %NIEMA SZANS ZE BĘDZIE

      Usuń
  17. Z tego co wiem To "Ostwind 5 Der Große Orkan" Trailer Deutsch German 25 März 2021

    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jedynie 1 i 2 część obejrzałam N yt A 3 już musiałam szukać A 4 nigdzie nie mogę znaleźć :((( da ktoś linka żeby J obejrzeć za darmo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz 4 Cześć Przyjazd Ari
      https://cda-hd.cc/41295/wicher-przyjazd-ari-ostwind-aris-ankunft-windstorm-4-2019-online/?asgtbndr=1

      Usuń
    2. Na yt jest 1,2 , 4 a 3nie ma

      Usuń
    3. część 4 jest na: https://rapidu.net/0791726958/-Wicher-4-Przyjazd-Ari-Ostwind-Aris-Ankunft-2019.PLDUB.BRRip.x264-K83.mkv wystarczy kliknąć chyba szary przycisk z napisem pobierz za darmo. Niby pisze że są reklamy ale ja oglądałam i NIE natrafiłam nawet na jedną. Poza tym to jest do pobrania więc troche trzeba czekać więc to bez sensu aby reklamy były. Jakość super i polski dubbing.

      Usuń
  19. Ma ktoś 5 część całą 1,2,3,4 częśćjest na cda

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jeszcze nie mam szukam ale możliwe że będzie tak jak pisali 8 stycznia kilka wierszy do góry :(

    OdpowiedzUsuń
  22. czemu nie będzie 6 części ponoć miało być ich 10


    ): ): ): ): ): ): ): ): ): ): ): ): ): ): ): ): ): ): ): w roku 2018/2020 chciałam sie spotkać z charlidamelio czy cos takiego a teraz tylko z osobobami z tego filmu i z wichrem też

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja .żadko ja znajduje tak dobrze zrobione filmy

      Usuń
  23. mam 11 lat i lepszego filmuu nie widziałam ):

    '
    '

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie można obejrzeć wichra 5 za darmo ?
      Bo wiem że jest już ta część na CDA ale ona jest płatna. Jeżeli ktoś się orientuje o darmowej wersji to proszę o link do tego filmu bo napewno nie tylko ja chciałabym go zobaczyć

      Usuń
  24. super wierzeże będzie część 6 jak czytak wasze rozmowy wiem że tez jesteście fanamoi ostwindu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sory za naki polskie i interpunkcyjne

      Usuń
    2. Ma ktoś link do 5 części wichra?
      Jak tak to poproszę o linka nawet w wersji niemieckiej. Bardzo mi na tym zależy

      Usuń
  25. Premiera filmu odbedzie sie 25.03.2021 w niemczech, wiec troche poczekamy.

    OdpowiedzUsuń
  26. WYSTARCZY ZE KTOS PRZETŁUMACZY FILM ALE TO POTRWA Z MINIMUM 3-4 MIESIĄCE

    OdpowiedzUsuń
  27. A CO ILE WCHODZICIE NA BLOGA . O A SKĄD MASIE INFO ZE NIEBĘDZIE 6 CZĘŚCI BO HYBA RACZEJ BĘDZAIE BO JEST JUZ NAPISANA KSIĄŻKA

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekamy do 25 marca po 25 może coś już będzie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  29. 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

    OdpowiedzUsuń
  30. 18 SEKUNDA ,,tHE GROSE FRINALE'' SZKODA ZE ZACZYNAJĄ KOŃCZYĆ SERIE FILMOWĄ

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. 🙂 już doczekać się nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. ale czemu nie będzie 6 i 10 częśc

    OdpowiedzUsuń
  35. W Polsce wicher5 wejdzie po polsku 7sierpnia

    OdpowiedzUsuń
  36. Czy w 5 części wróci Milan z 34 i Orą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to choć po zwiastunie wydaje mi się, że tego wątku nie poruszą :( a szkoda, od tak sobie by o nich zapomnieli. Myślałam, że Ora będzie w filmie, z resztą Milan jest równie ważną postacią :/

      Usuń
  37. Tu jest link do 2,3,4 ostwinda
    https://www.ogladaj.to/wyszukaj/wicher/

    OdpowiedzUsuń
  38. Chciałabym już Wicher 5, żeby leciał w polsce

    OdpowiedzUsuń
  39. dzsiaj ponoć wychodzi wicher 5 ja nawet po niemiecku obejże ej a w woj. lubelskie bd gdzieś leciał otswind no wicher obojętnie jaka część a jeśli tak to gdzie i o kt. godzinie

    OdpowiedzUsuń
  40. No jak narazie nie mogę znaleźć tego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ktoś ma link do wichra 5 nawet po niemiecku to proszę o linka bo bardzo mi na tym zależy by go obejrzeć

      Usuń
  41. Odpowiedzi
    1. https://cda-hd.cc/41295/wicher-przyjazd-ari-ostwind-aris-ankunft-windstorm-4-2019-online/?asgtbndr=1

      Usuń
    2. Tu masz 4 część są reklamy musisz pokasowc i oglądasz
      Pozdrawiam.

      Usuń
  42. Jak jest dostępna to ktoś mi poda link? Była bym wdzięczna bo się zakochałam w tym filmie. (Działający link)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wie ktos co jest z wicher 5 jest jakaś szansa oglądnąć czy nie???

    OdpowiedzUsuń
  44. Cały czas to szukam chyba że ktoś inny znajdzie to może poda linka.😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wie wie ktoś czy to już było w kinie?

      Usuń
    2. Na jednym z portali piszą premiera 17.12.2020 świat

      Usuń
  45. I co wiecie coś ? ;(

    OdpowiedzUsuń
  46. Ma ktoś linka do 4 części?

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystke części od 1 do 4 są na cda

    OdpowiedzUsuń
  48. i wiecie coś ??
    jak macie linka to dawajcie

    OdpowiedzUsuń
  49. błagam podajcie link do 5 części (polskie napisy lub lektor) ważne aby był dostępny za darmo plz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam na cda ale niestety nie po polsku więc od razu wyszłam więc nie wiem czy to cały film i czy dobry.

      https://ebd.cda.pl/620x368/75017895b?wersja=1080p

      Usuń
    2. AAAAAA błagam dajcie za darmo i po polsku jeśli znaleźliście

      Usuń
    3. Jak coś to film dopiero 27 lipca wszedł do kin niemieckich, a polska premiera planowana jest gdzieś około 7 sierpnia.

      Usuń
  50. Halo ma ktoś ostwind 5

    OdpowiedzUsuń
  51. Gdzie można obejrzeć piąta część wichra?
    ~21.08.2021~

    OdpowiedzUsuń
  52. Jest tam ktoś? Pomocy gdzie mozna obejrzec 5 część

    OdpowiedzUsuń
  53. Kiedy będzie można obejrzeć film ostwind 5

    OdpowiedzUsuń
  54. Gdzie można obejrzeć 5 część?

    OdpowiedzUsuń
  55. Dobre pytanie lecz mało odpowiedzi :(

    OdpowiedzUsuń
  56. Premiera w Polsce raczej została przełożona na 10 grudnia 2021 z tego co piszę na innych portalach jeśli ktoś by jakimś cudem trafił na film niech da znać :)
    Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  57. Jest już wicher 5 ostatni rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  58. ja oladalam na cda wszystie 1,2,3,4,5 czesci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro stać Cię na CDA premium to zazdroszczę niektórych na to nie stać i nie musisz się chwalić

      Usuń
  59. Jeszcze na ekino jest jak ktoś nie ma premium na cda.

    OdpowiedzUsuń
  60. https://dood.la/d/ee3dy2ucilut3l377wp749u0u0xvkza

    OTO LINK DO OSTWIND 5
    TRZEBA POPROSTU KLIKNĄĆ NA POCZĄTKU BĘDĄ SIĘ WYŚWIETLAŁY INNE STRONY ALE JE TRZEBA ZAMKNĄĆ I PÓŹNIEJ SERIO LECI
    WIEM ŻE NA WIĘKSZOSCI LINKÓW TRZEBA BYŁO SIĘ LOGOWAĆ I PREMIÓM ALE SERIO TUTAJ BEZ LOGOWANIA BEZ PREMIUM ZA DARMO!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. https://userload.co/f/998bfe6cdbb3 NASTĘPNY
    PO PROSTU MUSICIE WEJŚĆ W EKINO I ZNALEŹĆ TAM WICHRA I OTWORZYĆ LINKI W E KINO ZA DARMO BEZ RZADNYCH LOGOWAĆ I KONT PREMIUM

    OdpowiedzUsuń
  62. Macie Ostwind 5 https://mixdrop.co/f/0vwqm613s0joqq
    Gdyby nie chodziło to na ekino jest
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Moim zdaniem najgorsza część ze wszystkich. Mega przewidywalna, widać, że jadą na popularności serii, więc może to i lepiej, że więcej nie powstanie. Najmniej podobało mi się chyba to, że bohaterowie nie ponoszą konsekwencji swoich nieodpowiedzialnych czynów. Słabe 2/10

    OdpowiedzUsuń
  64. Film można obejrzeć na ekino z lektorem

    OdpowiedzUsuń
  65. https://cda-hd.cc/55209/wicher-ostatni-rozdzial-ostwind-der-grose-orkan-windstorm-the-great-hurricane-2021/?asgtbndr=1

    OdpowiedzUsuń
  66. Hej, gdzie można BEZPIECZNIE obejrzeć 3 i 5 część Wichra? Zależy mi, żeby te linki były bezpieczne, a nie żadne wirusy

    OdpowiedzUsuń
  67. https://youtu.be/_AcUbPV3YSE Dubbing.

    OdpowiedzUsuń